Hoe lang duurt het om mijn bestelling te verwerken?
Bestellingen worden binnen 1 werkdag verwerkt en overgedragen aan onze transporteur, Postnl. Tijdens piekseizoenen of periodes met een hoog ordervolume kan de verwerking een paar extra dagen duren. Als er een aanzienlijke vertraging is, zullen we u per e-mail of telefoon op de hoogte stellen. Ga voor meer informatie naar ons Verzendbeleid .
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met uw trackingnummer. Houd er rekening mee dat het trackingnummer binnen 24 uur wordt geactiveerd. U kunt uw bestelling hier eenvoudig volgen.
Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is?
Als uw pakket beschadigd aankomt, weiger dan de levering (indien mogelijk) en neem onmiddellijk contact met ons op. Als u de schade na levering opmerkt, stuur ons dan binnen 24 uur een e-mail op info@moreformini.nl , inclusief foto's van zowel het beschadigde artikel als de verpakking.
Geef de volgende informatie:
- Foto's van het beschadigde product en de verpakking
- Uw bestelnummer
- Een korte beschrijving van het probleem
Als uw product beschadigd of defect is, betaalt Moreformini.nl de kosten voor de retourzending en stuurt u kosteloos een vervangend product.
Wat is uw retourbeleid? Als u niet tevreden bent met uw aankoop, hebt u 14 dagen de
tijd om een retourzending te starten. Geretourneerde artikelen moeten in originele staat zijn en de aankoopbon bevatten. Om een retourzending te starten, raadpleegt u ons Retour- en restitutiebeleid .
Hoe werkt het restitutieproces?
Zodra we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen en hebben gecontroleerd of het voldoet aan onze retourrichtlijnen, wordt uw restitutie binnen 10 werkdagen verwerkt. Houd er rekening mee dat het enkele werkdagen langer kan duren voordat restituties op uw account verschijnen. Raadpleeg voor meer informatie ons Retour- en restitutiebeleid .